Bases del Premi AMA 2020

PREMI LITERARI “AMA” 2020 L’associació cultural Etcètera, amb seu social a Altafulla, convoca la segona edició del PREMI LITERARI “AMA” que té com a objectiu principal fonamentar entre la població més jove, especialment els infants i adolescents, els valors de desenvolupament humà. El certamen es convoca amb el suport de les associacions italianes Il Sorriso di Filippo i Movimento Culturale Spiragli.

Dossier de premsa del Di(vi)nes 2019

Diposem ja del dossier de premsa que recull tot allò que han dit els mitjans de comunicació sobre el festival Di(vi)nes d’aquest 2019. Us podeu descarregar de manera gratuïta el document i mirar amb calma la dimensió que està assolint aquest esdeveniment iniciat el 2017 de manera humil i fet amb molta passió i poc pressupost.

Gessamí Boada i Eulàlia Canals clausuren el III Festival Di(vi)nes

Tot és a punt per la cloenda de la tercera edició del festival Di(vi)nes que tindrà lloc aquest dissabte 2 de novembre, a les 21.00h al Jardí de la Casa Rull de Reus. L’esdeveniment, organitzat per l’associació cultural Etcètera, tindrà dues protagonistes molt especials. La primera serà la cantautora barcelonina Gessamí Boada que es presentarà davant del públic reusenc per primer cop i posarà a escena el seu disc “White flowers”. Abans, però, arribarà el tast poètic que farà la jove creadora cambrilenca Eulàlia Canals, de només 16 anys.

Èxit del primer dia del Di(vi)nes i tot a punt pel segon

Després del tret de sortida exitós amb el concert de Karol Green, al Jardí de la Casa Rull de Reus ple a vesar, el festival Di(vi)nes que organitza l’associació cultural Etcètera segueix amb la seva programació i aquest divendres 11 d’octubre s’atura a la ciutat de Tarragona. El Cafè La Cantonada serà l’escenari on el grup Petites Grans Coses, la poetessa Neus Anglès i la vitivinícola Mas Sersal protagonitzaran la segona actuació d’aquest esdeveniment que té com a principal objectiu donar a conèixer la creativitat en clau femenina.

Karol Green, Gessamí Boada i Petites Grans Coses, a la tercera edició del festival Di(vi)nes

Les ciutats de Reus i Tarragona acolliran en breu el festival Di(vi)nes que organitza l’associació Etcètera i que, en la seva tercera edició, arriba a la consolidació i ho fa amb una proposta de molta qualitat. La cantautora Karol Green, nascuda a Sudàfrica i resident a Barcelona, serà l’encarregada d’inaugurar el Di(vi)nes amb els seus ritmes contagiosos i que connecten amb el públic en tot moment. Karol Green actuarà al Jardí de la Casa Rull de Reus el divendres a les 21.00h on presentarà el seu disc “Gaia”. Com és tradició al festival Di(vi)nes, la poesia i el vi completaran la vetllada, de manera que es podrà escoltar a la poetessa Joana Garcia i assaborir el vi “Gaia” de Loxarel.
Fuse