Òscar Ramírez Dolcet

President

Escriptor i periodista. Ha treballat els últims trenta anys a emissores de ràdio a nivell estatal, a la televisió, com a redactor de premsa escrita. Ha estat  corresponsal de premsa i cap de diferents gabinets de comunicació. Com a escriptor, ha publicat una vintena de llibres de divulgació històrica, institucionals, prosa poètica i de caire social. És gerent de l’agència Avanti Comunicació, de l’editorial La Banya Edicions; i editor-propietari de la revista cultural Altafulles.cat

Les Xarxes socials de l’Òscar són:

Blanca Ferrer

Vicepresidenta i secretària

Psicòloga tant de vocació com de professió.  De caràcter alegre i optimista, m’agrada riure i compartir.  Gaudeixo aportant algun granet d’arena a la vida de les persones que se’m posen davant el meu camí. També tossuda i perseverant, no paro fins aconseguir els reptes que em proposo. M’agrada dedicar el temps d’oci a passejar a la platja, llegir un llibre o escoltar musica. Sempre aprenent.

Les Xarxes socials de l’Òscar són:

Santi Parés

Vicepresident i tresorer

Treballador de l’administració de l’estat. Aficionat a gaudir de bones estones amb els amics, a assaborir els plaers gastronòmics i amant de fumar en pipa, hobby que practica de manera oficial a diferents trobades. Li agrada llegir llibres d’àmbit històric i sempre ha estat un inquiet col·laborador del teixit associatiu.

Les Xarxes socials del Santi són:

Judith Mata-Ferrer

Vocal

Estudiant de Comunicació Audiovisual a la URV. És una devoradora de pel·lícules i de llibres i admet que necessita cultivar-se de manera constant per créixer i marcar-se noves metes. Una altra de les seves passions és l’escriptura i destaca en aquest camp ja que ha guanyat, en dues ocasions, el Premi Literari de Narrativa Curta de Constantí. Si la busqueu, la trobareu davant la pantalla o rere un llibre. Joventut i coneixements al poder!

Les Xarxes socials de la Judith són:

Bartolomeo Smaldone

Vocal (delegat a Itàlia)

Poeta, escriptor i expert en màrqueting. Nascut a Altamura, a la Puglia, va fundar l’any 2010 el col·lectiu Movimento Culturale Spiragli del qual n’és el president. Col·labora amb l’associació Etcètera des dels seus inicis i és la persona que aquesta entitat té delegada a Itàlia.  Com a poeta i escriptor, ha publicat diversos poemaris, reculls en narrativa i novel·les. Actualment treballa en un llibre que, publicat en català i italià, veurà la llum el proper any.

Les xarxes del Bartolomeo són: