ESPAI CÀTEDRA

Amb la voluntat de generar cultura, opinió i coneixement a la nostra societat, l’associació cultural Etcètera i la Càtedra d’Estudis Jurídics Locals Màrius Viadel i Martín, de la URV, van decidir iniciar el novembre de l’any 2017 i de manera conjunta l’Espai Càtedra, una activitat que pretén posar a l’abast de la ciutadania diversos temes de debat i fomentar la seva participació.

Es tracta de convidar a persones vinculades a diversos sectors d’interès, com el cinema, la literatura, l’economia, els drets humans, la ciència, la comunicació o la salut, perquè realitzin una petita xerrada-conferència i després s’obri un torn de conversa amb el públic assistent.

De moment han participat a l’Espai Càtedra, entre altres, Daniel Villanueva, Director de l’Escola de Cinema de Reus; Javier Pérez Royo, Catedràtic de Dret Constitucional; Francesc Ràfols, President del Sindicat de Periodistes de Catalunya; o Josep M. Soler, Abat de Montserrat.