ÈXIT DEL CONCERT INAUGURAL DEL IV FESTIVAL DI(VI)NES AMB ANNA D’IVORI A REUS

La quarta edició del festival Di(vi)nes no podia tenir millor inici perquè el primer dels concerts, celebrat aquest passat divendres a La Fira Centre Comercial, va ser tot un èxit. Els 70 seients preparats per a l’ocasió, amb l’aforament limitat pel Covid-19, van omplir-se abans de començar l’acte que va comptar amb l’assistència de la presidenta de la Diputació de Tarragona, Noemí Llauradó; i del regidor de Cultura de l’ajuntament de Reus, Daniel Recasens.

Ara és el torn d’Altafulla que enguany s’estrena com a emplaçament del Di(vi)nes amb un concert que tindrà lloc aquest divendres 9 d’octubre a les 21.00h a la plaça de l’església. La nit començarà amb un tast de poesia de Gòria Ganga i acte seguit arribarà el concert de la cantautora barcelonina Raquel Lúa. El tercer element protagonista de la nit serà el vi, en concret el Zub Zub del celler Estol Verd de Rodonyà. El concert, com tots els del festival, és gratuït però cal aconseguir abans una invitació que es pot passar a recollir per l’ajuntament d’Altafulla.

El festival Di(vi)nes es tancarà el divendres dia 16 amb el tercer i definitiu concert que tindrà lloc de nou a La Fira Centre Comercial i que tindrà com a protagonistes a la poetessa Dolors Ollé i la cantautora Lynne Martin. En aquesta ocasió, el vi escollit serà dels Cellers Blanch de Puigpelat.

La quarta edició del festival Di(vi)nes té enguany el patrocini de La Fira Centre Comercial, la Fundació Privada Mutua Catalana i la Diputació de Tarragona. A més, tots els assistents els tres concerts rebran com a obsequi una bosseta d’avellanes gentilesa de la DOP Avellana de Reus.

El Di(vi)nes s’ha convertit en un esdeveniment fixe del calendari cultural de la tardor a Catalunya, aconsegueix cada any més ressò a nivell del territori i és un festival que té com a objectiu promoure la creativitat en clau femenina