Sin categoría

EL SEGON CONCERT DEL FESTIVAL DI(VI)NES OMPLE EL CAFÈ LA CANTONADA DE TARRAGONA

El festival Di(vi)nes segueix amb molt bon peu després que aquest divendres quasi un centenar de persones omplissin el Cafè la Cantonada de Tarragona en el segon concert d’aquest esdeveniment que organitza l’associació cultural Etcètera amb l’objectiu de promoure la creativitat en clau femenina.

El segon concert d’aquesta tercera edició del Di(vi)nes el van protagonitzar la poetessa Neus Anglès, el grup Petites Grans Coses i el vi Petites Estones de Mas Sersal. Aquests tres elements van captivar al públic assistent que es va sentir còmode des del primer instant. Persones de totes les edats van omplir l’espai per donar suport a aquest festival que enguany es consolida com una de les propostes literàries i musicals més interessants i de qualitat de la tardor.

Ara queda per celebrar el tercer concert, el de clausura que tindrà lloc aquest proper divendres 18 d’octubre, a les 21h, al Jardí de la Casal Rull. Allí s’hi podrà escoltar la música de la cantautora barcelonina Gessamí Boada que presentarà el seu disc “White flowers” i la poesia d’una joveníssima creadora cambrilenca, Eulàlia Canals, que és la guanyadora del Premi AMA que ha convocat recentment l’associació Etcètera. El tercer element del concert, el vi, serà el Gessamí de Gramona (DO Penedès). L’entrada, com totes les dels concerts del Di(vi)nes, serà gratuïta.

Des de l’associació Etcètera es treballa per aportar diverses novetats de cara a l’edició del festival Di(vi)nes del proper any que es donaran a conèixer en breu.