Sin categoría

GESSAMÍ BOADA I EULÀLIA CANALS CLAUSUREN EL III FESTIVAL DI(VI)NES

Tot és a punt per la cloenda de la tercera edició del festival Di(vi)nes que tindrà lloc aquest dissabte 2 de novembre, a les 21.00h al Jardí de la Casa Rull de Reus. L’esdeveniment, organitzat per l’associació cultural Etcètera, tindrà dues protagonistes molt especials. La primera serà la cantautora barcelonina Gessamí Boada que es presentarà davant del públic reusenc per primer cop i posarà a escena el seu disc “White flowers”. Abans, però, arribarà el tast poètic que farà la jove creadora cambrilenca Eulàlia Canals, de només 16 anys.

Ella va guanyar recentment el Premi Literari AMA que va convocar l’associació Etcètera a nivell de Catalunya i l’entitat cultural l’ha volgut premiar de nou convidant-la a presentar les seves poesies en aquest últim concert del Di(vi)nes. El tercer element serà, com sempre, el vi. En aquesta ocasió, els organitzadors han escollit el Gessamí de Gramona (DO Penedès) per la coincidència amb el nom de la cantant Gessamí Boada.

Aquest concert de cloenda del Di(vi)nes s’havia de celebrar el passat 18 d’octubre però finalment es va suspendre pels esdeveniments d’aquella setmana a Barcelona. En la seva tercera edició el Di(vi)nes s’ha consolidat com una de les propostes musicals de la tardor més atractives del camp de Tarragona i l’única a Catalunya que promou la creativitat en clau femenina convidant només a dones a participar-hi.